BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 17, 2009

sejarahku..

biasalh aku terus terang..mesti korang tanye..ape masalah aku...8thn lepas..lepas abah meninggal dunia kerana sakit jantung...aku dibesarkn oleh mama...tp sebabkn mama janda muda..mama xthan dikutuk org kg..mama pindah ke jb..dn adk2 aku tinggl d umah anak yatim...manekala adik aku yg kecil duk dgn org len...aku lak time tu kena duk sendiri...tp aku xkuat..aku sorang..takut..sedih semua ada..aku rapat dgn sorang kawan..dia ajak tinggal dgn dia.aku happy time 2..mmglh dia jahat..nakal..tp dia xpenah ajar aku..ZARINA..seorg kwn yg sejati pd aku..tp bkn semua kwn tu nk tgk kita berjaya..aku difitnah oleh kwn 1clas yg cemburu bila aku sentiasa jd perhatian guru2...entah mana silapnya...desakkn guru2..aku dihantar ke umh ank yatim yg plg aku xsuka..time tu aku form 4...sakitnya hati  aku tuhan je yg tahu..kecewa..xpyh ckplh..aku dijauhkn dr ina..kata cikgu..ina jahat..xlyak bkwn dgn aku...d umah anak yatim tuylh neraka dunia yg aku dpt..sumpah demi ALLAH..ibu yg jg kitorg xpenah pikir kn pljrn kitorg..hnya tau bantuan sentiasa msuk...aku time tu tertekan sgt..tekad mgadu pd ibu..aku xmau duk kt situ...aku keluar cra elok..tp mulut org..aku dkata lari dr situ...aku beruntung..bila arwah mak zarina ambil aku jd ank angkt dia..ayah pon sygkn aku..tp semua tu xlama..mak pon dh xde lg sekarg..mama ambil aku dn bwa ke jb..aku xdibenarkn sambung bljr lg..aku bekerja..jd model sementra...bila bosan..aku kerja d kedai kek...saat tu lh aku kenal dgn lelaki yg mgaku myayangi aku..3thn bersama..time tu dia bljr kt ypj..aku  sygkn dia sepenuh hati aku..cintakn dia sepenuh jiwa..sebab aku percaya dia juga begitu..tp semua tu berubah bila dia abis bljr..mak dia xsuka kn aku..katanye..enggang dgn pipit xkn terbang seiring..
mmg betul..aku xsetanding dia..dia dgee..sedangkn aku ape pon xde...tp aku xmrh sgt hal tu..yg aku mrh dia sendiri xmau pertahankn hub kami..sejak tu aku benci dia..aku hnyalh tempat persingghan dia jew...kerana dia aku hilang percaya pd lelaki..tp xtau sbliknya..aku trma cinta dr kenny..lelaki cina yg mcintai ku..mgkn krn kecewa,,aku sanggup ikut dia tuk bsama sbagai isteri,,tp bkn dlm agama ku..krna kecewa...tp nasib aku cukup baik..bdn NGO dr trnganu telah tarik aku ke jln nie..jln agama ku sendiri..aku mgkin dh berubah sekarg..tp sedikit sebyk hati ku tetap terdetik knp aku yg jg mcm nie..knp aku terlalu teruk??jujur sejujurnya,,aku xsukakn takdir yg terjd pd ku...

0 comments: