BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 20, 2009

PIKIR2 KN LH...

xtau nk mulakn..tp nielh luahan hati aku...benci..geram sedih..tp aku lebih pd pemikiran yg myakitkn hati..terpulanglh andai korang kata aku nie xde agama atau murtad sekalipon...semua bermula ptg td..mcm selalu..blik dr opis singgah kejab warung kt kaw umh...hujan lak td..terserempak lh dgn geng guru sek agama..aku memang anti diorang nie...muda lg semua pon..de 4org..aku mcm biasa jew lh..then de lh sorang tu pandang aku atas bawah mcm xpuas ati,,menjeling jer,aku pon tnye lh nape??dia ckp xde.then aku pon bungkus lh nasi lemak aku..dlm duk membeli dtg sorang makcik xberape betul pon.. gila2 ckit..mintak duit..aku mmg selalu bg pon..terus dhalang ustazah nie..slamber dia ckp,duit dr sumber haram jgn diberi sedekah..tercengang lh aku..aku tnye apasal lak duit aku haram..aku keje per..bkn aku mencuri...xpuas ati aku tnye lh,,dia ckp kerani biasa xkn aku mewah mcm tu sekali..sedangkn umur aku bru 20thn..mesti ade yg bela..bengang punya pasal aku terus jawab..apasal ko jeles ker??terus aku blah dr situ,,,benci aku tgk muka org yg pura2 alim..tp perangai mcm setan lg..xsuka tgk kesenangn owg lain..xsemestinya aku kerani biasa..aku xley mewah..aku ade keje part time...ape korang ingat berdoa jew blh kaya??blh bayar umah??kete??moto??duk berzikir tu ley kenyang perut??yer aku masih lg berkawan dgn cina tu..tp aku bkn jalang..aku xberkawan sampai ke katil...aku tau harga diri aku..aku bkn hina..aku bkn pelacur...aku xpenah dibayar lelaki..tu korang kena tau...aku tau jiwa aku xde sinar..aku bkn xusaha mencari sinar tu..tp setiap kali aku cuba..ade yer yg menjd penghalangnyer..dan selalunyer ORG2 ALIM lh jd punca...aku xjumpa yg betul2 nk bantu aku...pd aku sekarang ade atau x agama tu same jer...yg bezakn aku dgn yg 'beragama' hanya pd tudung kn...yerlh yg 'beragama' nie bertudung labuh2..sedangkn aku rambut..berwarna warni...tu jer kn..???????????

0 comments: